Pascale's droomreis! - Reisverslagen van Pascale Zwemmer - WaarBenJij.nu Pascale's droomreis! - Reisverslagen van Pascale Zwemmer - WaarBenJij.nu

Pascale's droomreis!

De volgende landen wil ik gaan bezoeken:
Austalië, Thailand, Cambodja, Vietnam, Laos en Zuid-China.
In Australië ga ik Wooffen (werken voor kost en inwoning). In Azië ga ik door de landen trekken.
Ik heb één tussenstop op de terugweg en dat is op Bangkok (Thailand)rond 1 februari. Vanaf hier mag ik zelf kiezen hoe en hoe lang ik verder ga reizen. Als ik maar weer terug kom in Bangkok, zodat ik weer naar ons koude kikkerlandje terug kan vliegen.

Recente Reisverslagen:

14 Mei 2013

14 mei, Winkel Nederland

03 Mei 2013

Bangkok, 3 mei (uur voor vertrek)

22 April 2013

Hoi An, 23 april.

07 April 2013

7 april, Ho Chi Minh City

25 Maart 2013

25 maart, Koh Kong
Pascale

Hoi allemaal, Wat leuk dat jullie mijn site bezoeken! Ik ben Pascale Zwemmer, 22 jaar en kom uit het mooiste dorp Winkel. Mijn vriend, vrienden en familie steunen en volgen mij tijdens de prachtige reis die ik ga maken. Het zal een levenservaring zijn die ik nooit meer zal vergeten. Mijn droom komt nu eindelijk tot werkelijkheid! Enjoy my travel stories and experience!!! Liefs Pascale

Actief sinds 11 Juli 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 26247

Voorgaande reizen:

11 September 2012 - 17 Juni 2013

Pascale's droomreis!

Landen bezocht: